poniedziałek, 11 lutego 2013

To jeszcze nie koniec..

To jeszcze nie koniec, czyli dalszy ciąg projektowania logo. W chwili wolnego czasu w ramach relaksu pobawiłem się trochę i przy okazji powstało kilka nowych rzeczy..


Jak zwykle dominują ciemne kolory - a wszystko to dlatego, ponieważ według mnie taka kolorystyka najbardziej pasuje do tematyki warezowej. Nie wyobrażam sobie jakoś warezu w jasnym kolorze :)
Jest to ciemna strona internetu, dlatego też największe fora o podobnym charakterze zwykle są w odcieniach czarnego. Pierwszym moim warezem z którego nie tylko korzystałem, ale na którym starałem się być swego czasu aktywnym użytkownikiem było forum Files4You. Propsy dla załogi za zawsze dobrze dobrany szablon i odpowiednie logo odróżniające to forum od reszty. Na największym polskim forum (PEB) też dominuje ciemna kolorystyka. Podobnie na zagranicznych forach, np. BlackHatWorld, czy na nieistniejącym już USAwarez.com.

Oprócz tego mi osobiście lepiej przesiaduje się w nocy przeglądając ciemne strony :D


B&W:


Kolorowe:


Ostatni układ mi się spodobał, więc bazując na nim powstało kilkanaście innych modyfikacji:












4 komentarze:

  1. Heheh, dziekówka, ale pewnie jeszcze trochę pokombinuje zanim się na jakieś konkretne zdecyduje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale można liczyć na *.png z przezroczystością prawda ? :D
    Bo loga są najz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, już niedługo.. ;)
    PS. Fajną masz nazwę bloga, ahahahah ;D

    OdpowiedzUsuń